How can we help?

Frequently Asked Questions

Log In

Is het noodzakelijk om een account aan te maken?

Nee, dat is niet noodzakelijk. We willen het bestel proces alleen zo eenvoudig mogelijk maken voor onze klanten. Dus als je de aankoop informatie wil bewaren dan raden we je aan om een account aan te maken.

Product

Kan ik de kleur van de lijst kiezen?

Nee, de beschikbare kleur van een lijst staat vermeld op de productpagina.

Welke kwaliteit papier gebruiken jullie?

180 gr FSC gecertificeerd foto papier.

Kan ik andere lijsten of ontwerpen bestellen?

We leveren alleen de producten die op de website staan.

Hoe hang ik de lijst op?

AnswerAl onze producten worden geleverd inclusief ophangsysteem.

Kan ik alleen een poster kopen?

Nee dat is niet mogelijk.

Shipping & Delivery

Verzenden jullie alle producten gratis?

Ja, alle bestellingen worden zonder extra kosten voor de klant verzonden.

Kunnen jullie ook naar het buitenland verzenden?

Nee, wij verzenden alleen binnen Nederland.

Wat is de levertijd?

Afhankelijk van het product, de hoeveelheid en de bestemming, worden orders binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet op tijd krijg?

Als je order niet tijdig binnenkomt mail dan naar support@studiocaba.nl

Krijg ik een track & trace code?

Zodra je order klaar is om verzonden te worden krijg je een mail met de track & trace code.

Welke vervoerder gebruiken jullie?

We verzenden onze producten met DPD.

Retouren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen retour sturen vanaf de orderdatum.

Wat zijn de kosten als ik een product retour stuur?

Wij vragen een bijdrage in de verzendkosten van € 5,- per terug gestuurd product.

Hoe stuur ik een product retour?

Stuur een mail naar support@studiocaba.nl en wij sturen je een retourlabel en verzendinstructies.

De artikelen moeten in originele staat en in de originele, onbeschadigde verpakking of soortgelijke beschermende doos worden geretourneerd. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen die niet aan deze criteria voldoen te weigeren. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzending naar ons terug.

Belangrijk! Retourneren en ruilen gebeurt op eigen risico en bijkomende verzendkosten dienen door u betaald te worden.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, storten wij het bedrag terug op de betaalmethode die u voor uw bestelling heeft gebruikt en sturen wij u een bevestiging. Houd er rekening mee dat de artikelen in originele staat en in de originele, onbeschadigde verpakking of soortgelijke beschermende doos moeten worden geretourneerd.

Kan ik een product omruilen voor een ander product

Je kunt onze retourinstructies volgen en vervolgens plaats je eenvoudig een nieuwe bestelling. Op deze manier ontvangt u het gewenste artikel zo snel mogelijk. Zodra wij je retour hebben ontvangen, krijg je het geld terug en ontvang je een bevestiging.

Beschadigde of Missende Producten

Als uw ziet dat de verpakking beschadigd is, accepteer de levering dan niet.

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Stuur een maill naar support@studiocaba.nl met een foto van de beschadiging. En wij komen er binnen 1 werkdag op terug met een oplossing.

Ik heb een verkeerd item ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur een maill naar support@studiocaba.nl met een foto van het ontvangen product. En wij komen er binnen 1 werkdag op terug met een oplossing.

Er mist een item in mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Stuur een maill naar support@studiocaba.nl en vermeld welk product er mist. Wij komen er dan binnen 1 werkdag op terug.

Betaling

Welke betalingsmethoden zijn er mogelijk bij jullie?

We accepteren betalingen met IDEAL, Klarna, Google Pay, Visa en Mastercard.

When do I pay?

All invoices have to be settled within 30 days net.

Orders

Wat moet doen als ik verkeerde gegevens heb verstuurd?

Stuur zo snel mogelijk een mail naar support@studiocaba.nl en wij herstellen het.

Ik heb geen order bevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Als je niet binnen 1 werkdag een order bevestigings mail hebt gekregen stuur dan een mail naar support@studiocaba.nl

Hoe houd ik zicht op mijn bestelling?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met informatie over de vervoerder en een trackingnummer. U kunt uw bestelling volgen in het portaal van de vervoerder door uw trackingnummer in te voeren.

Kan ik bestelling annuleren?

Ja u heeft binnen 24 uur na aankoop de tijd om uw bestelling te annuleren. In dat geval dient u ons een e-mail te sturen naar support@studiocaba.nl met het verzoek om de annulering.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb verzonden?

Nee, dat is niet mogelijk. U kunt uw bestelling annuleren en uw aankoop opnieuw doen.

Hulp

Bij wie moet ik zijn voor hulp of vragen?
Stuur een email naar support@studiocaba.nl ons team helpt je graag verder.