Hulp
Bij wie moet ik zijn voor hulp of vragen?
Stuur een email naar support@studiocaba.nl ons team helpt je graag verder.
Nee, dat is niet noodzakelijk. We willen het bestel proces alleen zo eenvoudig mogelijk maken voor onze klanten. Dus als je de aankoop informatie wil bewaren dan raden we je aan om een account aan te maken.
Nee, de beschikbare kleur van een lijst staat vermeld op de productpagina.
180 gr FSC gecertificeerd foto papier.
We leveren alleen de producten die op de website staan.
AnswerAl onze producten worden geleverd inclusief ophangsysteem.
Nee dat is niet mogelijk.
Ja, alle bestellingen worden zonder extra kosten voor de klant verzonden.
Nee, wij verzenden alleen binnen Nederland.
Afhankelijk van het product, de hoeveelheid en de bestemming, worden orders binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd.
Als je order niet tijdig binnenkomt mail dan naar support@studiocaba.nl
Zodra je order klaar is om verzonden te worden krijg je een mail met de track & trace code.
We verzenden onze producten met DPD.
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen retour sturen vanaf de orderdatum.
Wij vragen een bijdrage in de verzendkosten van € 5,- per terug gestuurd product.
Stuur een mail naar support@studiocaba.nl en wij sturen je een retourlabel en verzendinstructies.
De artikelen moeten in originele staat en in de originele, onbeschadigde verpakking of soortgelijke beschermende doos worden geretourneerd. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen die niet aan deze criteria voldoen te weigeren. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzending naar ons terug.
Belangrijk! Retourneren en ruilen gebeurt op eigen risico en bijkomende verzendkosten dienen door u betaald te worden.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, storten wij het bedrag terug op de betaalmethode die u voor uw bestelling heeft gebruikt en sturen wij u een bevestiging. Houd er rekening mee dat de artikelen in originele staat en in de originele, onbeschadigde verpakking of soortgelijke beschermende doos moeten worden geretourneerd.
Je kunt onze retourinstructies volgen en vervolgens plaats je eenvoudig een nieuwe bestelling. Op deze manier ontvangt u het gewenste artikel zo snel mogelijk. Zodra wij je retour hebben ontvangen, krijg je het geld terug en ontvang je een bevestiging.
Als uw ziet dat de verpakking beschadigd is, accepteer de levering dan niet.
Stuur een maill naar support@studiocaba.nl met een foto van de beschadiging. En wij komen er binnen 1 werkdag op terug met een oplossing.
Stuur een maill naar support@studiocaba.nl met een foto van het ontvangen product. En wij komen er binnen 1 werkdag op terug met een oplossing.
Stuur een maill naar support@studiocaba.nl en vermeld welk product er mist. Wij komen er dan binnen 1 werkdag op terug.
We accepteren betalingen met IDEAL, Klarna, Google Pay, Visa en Mastercard.
All invoices have to be settled within 30 days net.
Stuur zo snel mogelijk een mail naar support@studiocaba.nl en wij herstellen het.
Als je niet binnen 1 werkdag een order bevestigings mail hebt gekregen stuur dan een mail naar support@studiocaba.nl
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met informatie over de vervoerder en een trackingnummer. U kunt uw bestelling volgen in het portaal van de vervoerder door uw trackingnummer in te voeren.
Ja u heeft binnen 24 uur na aankoop de tijd om uw bestelling te annuleren. In dat geval dient u ons een e-mail te sturen naar support@studiocaba.nl met het verzoek om de annulering.
Nee, dat is niet mogelijk. U kunt uw bestelling annuleren en uw aankoop opnieuw doen.
Bij wie moet ik zijn voor hulp of vragen?
Stuur een email naar support@studiocaba.nl ons team helpt je graag verder.